Peter GPeter GBruger på krybdyr - danmarks største krybdyrgalleri
Dato: 2014-6-8

Peter G Tilmeldt: apr 2014
Emner: 5
Svar: 3
Krybdyr: 3
Fotoalbum: 3
Videoer: 5

temperatur får teguøgle

hej jeg har en teguøgle som går frit rundt i min lejlighed og om natten kravler han under sengen og er meget kold når jeg tager ham op om morgenen tænkte om det er for koldt at han er måske de 15 grader.
Om dagen har han alt den varme han skal have og kommer også ud i solen, ved godt det er et koldblods dyr og han har den varme han har hvor han er henne men efter min opfattelse kan de godt gå ned til de 15 grader i nattetimerne. Er det for koldt for ham ??

Gå til sidste svar »

Svar til: temperatur får teguøgle

• Iben H Tilmeldt: mar 2014
    Svar: 13
    7 år siden

Man skulle jo synes at hvis det er for koldt ville han gå et andet sted hen men har han andre gode gemmesteder ?

• Peter G Tilmeldt: apr 2014
    Svar: 3
    Fotoalbum: 3
    Videoer: 5
    7 år siden

ja han har nogen steder han godt kan lide at holde til, også hans lille hule har han jo også, syntes bare det virker underligt han ikke går de steder hen hvor der er lidt varme på toilettet er der jo gulvvarme, hvor varmt og koldt er de steder du har din gående henne iben.

• Iben H Tilmeldt: mar 2014
    Svar: 13
    7 år siden

Jeg prøvede at lade ham futte lidt rundt på gulvet men han ville kun være i terrariet hvor han gemmer sig om natten

Svar til: temperatur får teguøgle

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...