Alice SAlice SBruger på krybdyr - danmarks største krybdyrgalleri
Dato: 2021-3-5

Alice S Tilmeldt: mar 2021
Emner: 2
Svar: 2

Tanker og ideer omkring trope terrarium

Jeg har igennem flere år gået med tanker og ideer til trope terrarium med vandfald, men har ind til videre holdt det ved tankerne, eftersom jeg ikke helt ved hvor jeg skal have det i vores lejlighed...

Men er efterhånden kommet dertil, hvor jeg er klar til at købe et terrarie, som derefter skal indrettes med planter og andet. Samt indkøres over nogle måneder, så jeg er sikker på at planterne har rodfestnet sig.

Alligevel kan jeg ikke lade vær med at undersøge forskellige krybdyr, som evt. kunne være der i.
Overvejder at det bliver et Exo terra, enten 30x30x60 eller 45x45x90.

Har læst og hørt en del omkring både daggekko og kronegekko. Og vil nu høre om der er nogle her, som kan komme med bud på hvad der vil være bedst/nemmest for en total grønskolling når det drejer sig om krybdyr.

Gå til sidste svar »

Svar til: Tanker og ideer omkring trope terrarium

• Alice S Tilmeldt: mar 2021
    1 måned siden

Glemte at jeg også har kikket på grøn anole

• Kim J Tilmeldt: apr 2021
    Svar: 1
    1 uge siden

Jeg er selv nybegynder, men jeg er faldet over en del brugere af Exo Terra terrarier, der klager over at bananfluer kan slippe ud af dem. Det er måske værd at tage med i overvejelserne?

Nu opgraderer Exo Terra jo jævnligt deres produkt, så måske er der tale om ældre modeller?

Prismæssigt ser det ud til at Aquabase.dk kan lave et terrarium på samme størrelse som Exo Terra væsentligt billigere, så måske kunne det være en løsning?

• Alice S Tilmeldt: mar 2021
    1 uge siden

Hej Kim

I første omgang er det kun tanke for at skulle bruge terrariet til orkideer, som et forsøg. Så pt. behøver jeg ikke at bekymre mig om den slags, men tak for info'en Altid dejligt med lidt fif og rådgivning

Terrariet og bord er købt, så venter bare på at det kommer hjem

Svar til: Tanker og ideer omkring trope terrarium

Bazoom bruger cookies til at huske dine indstillinger, målrette annoncer og til statistik.         Læs mere...